Co wyróżnia Helping Hand? Bieżąca komunikacja z klientem oparta na empatii i wyrozumiałości. - Helping Hand - Mental Health Programme

Co wyróżnia Helping Hand? Bieżąca komunikacja z klientem oparta na empatii i wyrozumiałości.

W Helping Hand – Mental Health Platform stawiamy na otwartość, troskę, empatię i bezpieczeństwo ❤️

W naszej komunikacji staramy się zawsze skupiać na odbiorcy. Jak to działa w praktyce?

✅ Starannie przygotowujemy proces wdrożenia, aby nowi użytkownicy platformy mogli jak najszybciej z niej korzystać. Chcemy, aby każdy, niezależnie od kompetencji cyfrowych, mógł w pełni czerpać z Helping Hand.

✅ Oprócz psychoterapii i konsultacji, użytkownicy mogą skorzystać z opcji “Zadaj pytanie terapeucie”. Nasi specjaliści odpowiadają na pytania na bieżąco.

✅ Stawiamy na spersonalizowaną komunikację oraz systematycznie informujemy o nadchodzących wydarzeniach pojawiających się na platformie.

✅ Otaczamy naszych użytkowników staranną opieką, służąc im wsparciem i będąc z nimi w kontakcie.

Helping Hand to interaktywna platforma dająca możliwość czerpania praktycznej wiedzy od najlepszych specjalistów z obszaru zdrowia psychicznego

Zobacz, jak komunikujemy się z naszymi użytkownikami:

Maj – Strefa Mindfulness na naszej platformie

Czerwiec – Miesiąc dla dzieci

Lipiec – Miesiąc poświęcony relacjom

Sierpień – Miesiąc kobiet

Wrzesień – Miesiąc powrotów do szkoły i pracy

Wybrane wiadomości:

Zobacz również

Zasoby – jaką rolę odgrywają w naszym życiu?

To zasoby odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu przez nas wyzwań, a właściwie świadomość zasobów jakie posiadamy oraz z których możemy skorzystać realizując plan działania. Rola zasobów W obliczu strat, ale i szeroko pojętych zmian, ludzie

Kwiecień w Helping Hand miesiącem Trudnych Zmian

W kwietniu w Helping Hand skupiamy się na temacie trudnych zmian. Jak sobie z nimi radzić? Czy każda z nich wiąże się z utratą i kryzysem? Jak spojrzeć na proces zmiany jak na szansę, która może