Szkolenia
Rozwijaj kompetencje z Helping Hand
Rozwijaj kompetencje
z Helping Hand
Nasze szkolenia i warsztaty są przeznaczone zarówno dla liderów, menadżerów, działów HR, jak i pracowników innych działów.
Szkolenia szyte na miarę – to świetna baza, która pozwala rozwijać kompetencje miękkie i poszerzać wiedzę istotną w życiu zawodowym i prywatnym.
dla liderów, menadżerów, działów HR, jak i pracowników innych działów.
Szkolenia szyte na miarę – to świetna baza, która pozwala
rozwijać kompetencje miękkie i poszerzać wiedzę istotną w życiu
zawodowym i prywatnym.
Warsztaty i szkolenia
Nasz zespół składa się z 200+ wykwalifikowanych ekspertów z Polski i Świata,
posiadających bogate doświadczenie w wielu obszarach.
Szkolenia w ramach ESG
Tematy szkoleń:
- Wprowadzenie do DEI – warsztat
- Diversity&Inclusion dla liderów i liderek – warsztat
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym – warsztat
- Komunikacja włączająca – webinar
- Rola różnic indywidualnych w zarządzaniu zespołem-warsztat
- Praktyki jak wdrażać strategię DEI na poziomie działu lub zespołu
- Zarządzanie różnorodnością
- Inkluzywne przywództwo
- Promowanie idei DEI poprze własny przykład menedżerski
- Budowanie świadomości pracowników i managerów czym jest ESG i jakie zmiany wprowadza w strategii firmy
E-learning "Zapobieganie mobbingowi i zachowaniom negatywnym"
Kurs e-learningowy, przeznaczony dla pracowników, to:
- Różnorodność materiałów: 9 materiałów wideo nagranych przez ekspertki, w temacie zapobiegania mobbingowi i dyskryminacji.
Przyjazny dla użytkownika layout: Materiał został podzielony na 4 części: mobbing, dyskryminacja i inne formy przemocy, wpływ przemocy psychicznej
na zespół i organizację, zabezpieczenia prawne.Podsumowania po filmach: aby łatwiej uporządkować informacje.
Udogodnienia: voiceover umożliwiający odsłuchiwanie treści.
Interakcje: nieoceniane mikro-testy oraz punktowany test końcowy, który sprawdza znajomość materiałów i potwierdza ukończenie e-learningu.
Certyfikat: po ukończeniu kursu.
Kobiecy leadership
Tematy szkoleń:
- Skąd się bierze perfekcjonizm i jak go zidentyfikować?
- Jak spojrzeć na siebie pozytywnie i nauczyć się odpuszczać?
- Jak budować realne oczekiwania wobec siebie?
- Jak doceniać siebie każdego dnia?
- Jak nie dać się wciągnąć w spiralę wysokich oczekiwań?
- Jak przestać się porównywać się do innych?
- Czym jest samoocena i jak wpływa na nasze funkcjonowanie w pracy
- Jak nasze przekonania i wychowanie wpływają na pewność siebie
Szkolenia rozwojowe dla pracowników i pracowniczek
Tematy szkoleń:
- Efektywność i zarządzanie stresem oraz trudnymi emocjami – wprowadzenie
- Trudne emocje – co powinniśmy o nich wiedzieć, by nimi zarządzać?
- Czym jest stres i peak perfomance?
- Siła i odporność jako kluczowa kompetencja w świecie zmian i turbulencji
- Czym jest siła i odporność psychiczna?
- Wybrane techniki rozwoju i odbudowy własnej siły i odporności, w celu zwiększenia efektywności zawodowej i satysfakcji osobistej
Kompetencje miękkie i komunikacja
Zarządzanie zespołem
Wykorzystywanie
potencjału
Wykorzystywanie potencjału
Skontaktuj się z nami
Warsztaty i szkolenia
Nasz zespół składa się z 200+ wykwalifikowanych ekspertów z Polski i Świata, posiadających bogate doświadczenie w wielu obszarach.
Szkolenia w ramach ESG
Kultura firmy oparta na DEI wymaga zbudowania świadomości tych zagadnień w całej organizacji.
DEI – liderki i liderzy w całej organizacji rozumieją jak ważne są różnorodność, równość i inkluzywność i spójnie działają w sposób, który sprawia, że każdy, bez względu na rolę jaką pełni, może czuć się bezpieczny.
Tematy szkoleń:
- Wprowadzenie do DEI – warsztat
- Diversity&Inclusion dla liderów i liderek – warsztat
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym – warsztat
- Komunikacja włączająca – webinar
- Rola różnic indywidualnych w zarządzaniu zespołem-warsztat
- Praktyki jak wdrażać strategię DEI na poziomie działu lub zespołu
- Zarządzanie różnorodnością
- Inkluzywne przywództwo
- Promowanie idei DEI poprze własny przykład menedżerski
- Budowanie świadomości pracowników i managerów czym jest ESG i jakie zmiany wprowadza w strategii firmy
Mobbing i dyskryminacja
Jednym z kluczowych obowiązków pracodawców i działów HR jest skuteczne przeciwdziałanie mobbingowi oraz zachowaniom negatywnym w miejscu pracy.
Aby móc skutecznie przeciwdziałać mobbingowi, warto posiąść ekspercką wiedzę na temat tworzenia i wdrażania procedur antymobbingowych oraz stworzyć warunki sprzyjające otwartej komunikacji w tym zakresie.
Tematy szkoleń:
- Czym jest przemoc i jakie są formy przemocy psychologicznej?
- Czym jest mobbing, a czym jest dyskryminacja – charakterystyka zjawisk
- Profil mobbera_ki i profil typowej ofiary mobbingu – kilka cech charakterystycznych
- Jak rozpoznać objawy mobbingu, dyskryminacji i innych form zachowań nieakceptowalnych (charakterystyczne symptomy i konsekwencje)?
- Doświadczanie mobbingu i dyskryminacji jako sytuacje kryzysowe w firmie
- Rola HR i managerów/team-leaderów w kwestii zapobiegania mobbingowi i dyskryminacji w firmie
- Dobre praktyki pracodawcy minimalizujące działania mobbingowe
Kobiecy leadership
Równość w organizacji to także budowanie kultury, która wspiera rozwój kobiet – także na stanowiskach liderskich.
W Helping Hand wspieramy rozwój kobiet, dlatego m.in. zorganizowaliśmy w sierpniu 2022 konferencję „Współczesna Kobieta – Liderka, Partnerka, Matka”, podczas której rozmawialiśmy o wyzwaniach kobiet w biznesie i życiu codziennym.
Tematy szkoleń:
- Skąd się bierze perfekcjonizm i jak go zidentyfikować?
- Jak spojrzeć na siebie pozytywnie i nauczyć się odpuszczać?
- Jak budować realne oczekiwania wobec siebie?
- Jak doceniać siebie każdego dnia?
- Jak nie dać się wciągnąć w spiralę wysokich oczekiwań?
- Jak przestać się porównywać się do innych?
- Czym jest samoocena i jak wpływa na nasze funkcjonowanie w pracy
- Jak nasze przekonania i wychowanie wpływają na pewność siebie
Szkolenia rozwojowe dla pracowników i pracowniczek
Wzmocnij i rozwijaj kompetencje swojego zespołu dzięki szkoleniom poświęconym m.in. radzeniu sobie ze stresem, dbaniu o swój dobrostan w pracy czy perfekcjonizmowi.
Wspólnie możemy przygotować strategię łączącą rozwój zespołu z potrzebami i celami organizacji.
Tematy szkoleń:
- Efektywność i zarządzanie stresem oraz trudnymi emocjami – wprowadzenie
- Trudne emocje – co powinniśmy o nich wiedzieć, by nimi zarządzać?
- Czym jest stres i peak perfomance?
- Siła i odporność jako kluczowa kompetencja w świecie zmian i turbulencji
- Czym jest siła i odporność psychiczna?
- Wybrane techniki rozwoju i odbudowy własnej siły i odporności, w celu zwiększenia efektywności zawodowej i satysfakcji osobistej
Nawigacja
Kontakt
- hello@hh24.pl
- +48 600 087 613
- Tadeusza Czackiego 15/17, 00-043 Warszawa
- NIP: 5213881441
- © Helping Hand 2024