Relacje inwestorskie - Helping Hand
Strategia Helping Hand powered by addictions.ai na lata 2019-2022 wyznacza azymut w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu leczenia uzależnień chemiczno – behawioralnych.

Nasze motto brzmi: JESTESMY RÓŻNI, ŁĄCZY NAS JEDNO

Helping Hand – Personal Digital Therapist

Empatia

Jak wspierać osoby uzależnione oraz terapeutów dostarczając nowoczesne technologie oparte na algorytmach sztucznej inteligencji.

  • Oferować najlepsze doświadczenia dla pacjentów – dostarczać dokładnie to, czego i kiedy potrzebują – społeczność, profesjonalna kadra terapeutów, unikalny  i innowacyjny system predykcji.
  • Anonimowość i Bezpieczeństwo dla pacjentów.
  • Skalibrowana akwizycja pacjentów aplikacji ukierunkowana na rozwój aktywnej bazy osób uzależnionych, współuzależnionych, DDA oraz Terapeutów w PL i EU.
  • Rozszerzyć źródła informacji o pacjencie, aby dokonać predykcji nawrotu.

Mobilność

Jak zbudować dominującą pozycję pierwszego mobilnego ekosystemu wspierającego osoby uzależnione w PL i EU?

  • Stanowić punkt referencyjny w kategorii mobilnego narzędzia wspierającego proces powrotu do zdrowia.
  • Oferować najlepszą (anonimową, bezpieczną, wygodną, przyjazną, intuicyjną i angażującą) aplikację mobilną
  • Oferować najlepszy (wygodną, przyjazną, intuicyjną i angażującą) panel dla terapeutów.
  • Wzmacniać podejście ‘mobile first’ w wielokanałowym modelu dostępu i dystrybucji.
  • Zminimalizować lukę funkcjonalną względem standardowej terapii stacjonarnej.
  • Zwiększać bazę aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej i leczenia przez ten kanał.

Efektywność

Jak skutecznie zarządzać naszymi zasobami?

  • Wzrost biznesu utrzymując obecną wielkość zatrudnienia
  • Zwiększać średnie przychody na klienta każdego roku
  • Opracować modułu raportowania (przetwarzania + rozumienia danych).
  • Opracować pierwszy prototyp systemu addictions.ai zapewniający skuteczność predykcji nawrotu na poziomie minimum 80%.
  • Opracować ostateczny prototypu systemu addictions.ai z zautomatyzowanym systemem dialogowym (chatbot) zapewniającym ograniczenie nawrotu na poziomie min. 5% w grupie pacjentów korzystających z aplikacji

Struktura Udziałowców

Marcin Brysiak
Adam Wałach
Valdemar Wałach
Daniel Lewczuk