Panel terapeuty
4. Pacjenci


W tej zakładce znajdą się Twoi wszyscy Pacjenci, którzy za pomocą aplikacji Helping Hand zdecydowali się wykupić rozmowę z Tobą
(w postaci wideo rozmowy bądź czatu). Od momentu pierwszej wykupionej usługi dostajesz dostęp do wielu różnych informacji o Pacjencie,
które uzupełnia na swoim profilu w aplikacji. W „dane pacjenta” znajdziesz takie informacje jak: wynik z diagnozy nozologicznej, informacje od jakich środków osoba jest uzależniona, od kiedy jest trzeźwa, powody zerwania z nałogiem, motywacja do działania, dzienne wydatki na alkohol, informację ile razy od momentu pobrania aplikacji Użytkownik zresetował licznik trzeźwości, ostatnie zalecenia terapeuty.


Po przejściu w „Aktywność” danego Pacjenta uzyskasz informacje dotyczące: czasu spędzonego w aplikacji przez Pacjenta; liczbę wysłanych przez niego wiadomości w podziale na czat ogólny i czat prywatny; wynik wypełnianego przez Użytkownika „dzienniczka uczuć”, „dziennika głodu” oraz wynik dziennych kwestionariuszy w podziale tygodniowym, miesięcznym i rocznym; zdobyte odznaki.


W „Wiadomościach” znajdziesz całą historię rozmów z danym Pacjentem.


„Wyniki kwestionariuszy” zawierają wszystkie wypełnione kwestionariusze przez Pacjenta. Kwestionariusze te przypisywane są przez Ciebie po zakończonej sesji wideo bądź czacie (więcej informacji dotyczących kwestionariuszy znajdziesz w opisie poświęconym zakładce „Kwestionariusze”).


„Zalecenia terapeuty – z tego miejsca wysyłasz swoje zalecenia po zakończonej rozmowie wideo bądź czacie. Widzisz również historię wszystkich wysłanych zaleceń u danego Pacjenta.


Naciskając przycisk „Zaproś pacjenta” masz możliwość wysłać wiadomość do osoby, którą chcesz zaprosić do pobrania aplikacji Helping Hand oraz dalszej współpracy z Tobą. W wiadomości musisz wpisać: adres mailowy odbiorcy, swój podpis (imię i nazwisko) w wyznaczonych do tego polach.


6a. Wiadomość dla pacjenta.


6b.Wiadomość jaką otrzymuje osoba, której wysłałeś zaproszenie.