Panel terapeuty
2. Onboarding


Przycisk „Zaloguj się” przeniesie Cię na panel. Zanim zaczniesz uzupełniać swój profil zapoznaj się z ogólnymi wytycznymi, regulaminem oraz polityką prywatności a następnie kliknij „Akceptuję”, by przejść do kolejnego etapu Onboardingu.


Zapoznaj się z naszą animacją.
Po obejrzeniu filmiku uaktywni się przycisk „Przejdź dalej”. Naciśnij go by uzupełnić swój profil.


Pierwszą zakładką jaką zobaczysz podczas uzupełniania profilu są Twoje dane, które podałeś/aś przy rejestracji. Na tym etapie są one wyszarzałe = nie do edycji. By przejść do kolejnej zakładki naciśnij przycisk „Dalej”.


Na kolejnej zakładce znajdziesz treść ogólnych wytycznych oraz odnośniki do regulaminu i polityki, jak również możliwość pobrania tych dokumentów w formie pdf. Kliknij „Dalej” by przejść do następnej zakładki.
Na tym etapie zaznacz przynajmniej trzy dni, w których jesteś dostępna/y. W przyszłości pamiętaj o regularnym uzupełnianiu dostępności. Domyślnie jesteś niedostępna/y każdego dnia.


Zaznacz dzień, w którym chcesz ustawić swoją dostępność.

Zaznacz, że jesteś dostępny.

Zaznacz godziny w jakich jesteś dostępny tego dnia.

Zaznacz czy podany powyżej przedział czasowy rezerwujesz na czat tekstowy/czat wideo/czat tekstowy bądź wideo.

W tym samym dniu możesz ustawić kilka przedziałów czasowych swojej dostępności, wystarczy, że naciśniesz „Dodaj przedział i powtórzysz czynność z punkt 3 i 4.

Po ustawieniu swojej dostępności w dany dzień kliknij „Ustaw”.

Ustaw minimum 3 dni swojej dostępności wykonując po kolei czynności 1,2,3,4,5,6, dopiero wówczas odblokuje się przycisk „Dalej”.
Po dodaniu 3 wybranych dni dostępności (dni te będą zaznaczone na różowo w kalendarzu) naciśnij „Dalej”


Przechodzisz do zakładki „Cennik”, której zawartość informuje Cię o wysokości prowizji dla Helping Hend od stawek, które podasz w następnym kroku.
PROWIZJA NALICZANA JEST PO WYKONANIU USŁUGI NA JAKĄ ZAPISAŁ SIĘ I OPŁACIŁ UŻYTKOWNIK. KORZYSTANIE Z PANELU SUPERTERAPEUTY JEST CAŁKOWICIE DARMOWE.
By przejść do następnej zakładki naciśnij „Dalej”


W zakładce „Finanse” zaznacz, czy będziesz prowadzić terapię wideo.
Jeśli tak, podaj swoją stawkę w PLN (pamiętaj, że 20% stawki jaką podasz to prowizja dla Helping Hand).

Zaznacz też czy będziesz prowadzić terapię na czacie. Jeśli tak, podaj swoją stawkę w PLN (pamiętaj, że 20% stawki jaką podasz to prowizja dla Helping Hand).

Wpisz nr konta, na które będą do Ciebie spływały środki za wykonane usługi.

Zapisz uzupełnione przez siebie powyższe dane.

Naciśnij „Przejdź do panelu”.


Naciśnij jeśli chcesz zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

To już ostatni krok w procesie Onboardingu. Naciśnij „Przejdź do panelu” i zapoznaj się ze wszystkimi możliwościami jakie daje Ci Twoje nowe narzędzie pracy – Panel SuperTerapeuty.