Rozpiera Cię energia i ambicja? Oczekujesz, że to co robisz będzie miało znaczenie? Dołącz do nas! Zapraszamy na pyszną kawę w naszym nowym biurze w Mindspace Warszawa. Razem będziemy zmieniać świat na lepszy.

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: kariera@hh24.pl

Aktualnie poszukujemy:

MANAGER DS. SPRZEDAŻY

Jako Manager ds. Sprzedaży będziesz:

  • Nawiązywał relacje biznesowe, negocjował i finalizował kontrakty i realizował cele sprzedażowe firmy.
  • Budował świadomość marki i najlepszego na rynku produktu
  • Brał udział w rozwoju produktu.
  • Utrzymywał bliskie i pozytywne relacje z kluczowymi klientami
  • Analizował rynek, produkt i działanie konkurencji w obszarze sprzedaży
  • Współtworzył wraz z zespołem strategię sprzedażową i promocyjną

Idealnie jeśli:

  • Posiadasz relacje na rynku HR/Benefity
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne jesteś zorientowany cel
  • Jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje z klientami,
  • Umiesz budować sprzedaż na bazie zaangażowania i entuzjazmu we wprowadzaniu nowych produktów.
  • Cechuje Cię kreatywność i zdolność odpowiedzialnego podejmowania decyzji
  • Umiesz planować i jesteś osobą zorganizowaną
  • Łatwo przyswajasz wiedzę i adaptujesz się do nowych warunków
  • Masz silną motywacja do pracy i osiągania założonych celów
  • Interesujesz się nowymi technologiami a termin MedTech nie jest Ci obcy
  • Jesteś ciekawy świata i nowych wyzwań

Z nami:

  • zyskasz autonomię managerską i otrzymasz wsparcie całego zespołu
  • zbudujesz doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych technologicznie usług Med-Tech;
  • weźmiesz udział w procesie budowania innowacyjnych produktów, procesów i rozwiązań jakich jeszcze nie ma na rynku;
  • odkryjesz nowe pokłady inspiracji w najlepszym biurze w Warszawie: Mindspace;
  • codziennie rano wypijesz z nami kawę, przygotowaną przez Super-Baristę
  • w pakiecie otrzymasz wsparcie zdrowia psychicznego i atrakcyjny system premiowy

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za rozwój sprzedaży oraz budowanie świadomości marki i jej rozwiązań w obszarze wsparcia zdrowia psychicznego

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Jako specjalista ds. marketingu będziesz:

  • Współtworzył wraz z naszymi ekspertami strategię marketingową: brand building, kampanie edukacyjne, promocyjne i sprzedażowe.
  • Koordynował i zarządzał procesem content developmentu
  • Planował i koordynował kampanie marketingowe, PR, SEO/SEM i social, event
  • Nadzorował pracę współpracujących z nami agencji
  • Korygował teksty przygotowane przez terapeutów a czasami sam napiszesz ciekawy artykuł/post
  • Analizował jakość i efektywność działań w ww. obszarach
  • Współpracował z agencjami wspierającymi Helping Hand w zakresie PR, grafiki, copy, produkcji wideo & events.
  • Weźmiesz aktywny udział w rozwoju platformy Helping Hand w ramach swojego obszaru
  • Analizował działań konkurencji
  • Opiekował się nad blogiem firmowym

Idealnie jeśli:

  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu contentu (tekst, wideo, grafika).
  • Prowadziłeś kampanie marketingowe (sprzedażowe, brandowe, edukacyjne)
  • Angażujesz się w swoją pracę całym sercem
  • Masz obsesję na punkcie jakości rozwoju swojego obszaru
  • Interesujesz się tematyką zdrowia, wellbeing, psychologii
  • Język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • Znasz dobrze angielski (znajomość innych języków mile widziana).
  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu eventów
  • Oczekujesz, że to co robisz ma znaczenie
  • Wymagasz od swoich kolegów zaangażowania i wysokich norm etycznych

Z nami:

  • zbudujesz doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych technologicznie usług Med-Tech;
  • weźmiesz udział w procesie budowania innowacyjnych produktów, procesów i rozwiązań jakich jeszcze nie ma na rynku;
  • odkryjesz nowe pokłady inspiracji w najlepszym biurze w Warszawie: Mindspace;
  • codziennie rano wypijesz z nami kawę, przygotowaną przez Baristę;
  • w pakiecie otrzymasz wsparcie zdrowia psychicznego;

JUNIOR PROJECT MANAGER

Jako Jr. Project Manager będziesz:

  • Współpracował z działem rozwoju produktu i zewnętrznymi dostawcami usług (softwarehouse, agencje kreatywne, specjaliści UI&UX, analitycy) nad rozwojem innowacyjnej platformy med-tech.
  • Realizował projekty technologiczne dbając o ich jakość, budżet i zgodność z harmonogramem wdrożeń
  • Analizował potrzeby użytkowników w kontekście nowych funkcjonalności
  • Koordynował integracje systemów Helping Hand z systemami zewnętrznymi
  • Analizował jakość i efektywność działań w ww. obszarach i przygotowywał raporty

Idealnie jeśli:

  • Jesteś pasjonatem technologii
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Angażujesz się w swoją pracę całym sercem
  • Masz obsesję na punkcie jakości rozwoju swojego obszaru
  • Interesujesz się tematyką zdrowia, wellbeing, psychologii
  • Język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • Znasz dobrze angielski (znajomość innych języków mile widziana).
  • Oczekujesz, że to co robisz ma znaczenie
  • Wymagasz od swoich kolegów zaangażowania i wysokich norm etycznych

Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.

Z nami:

  • zbudujesz doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych technologicznie usług Med-Tech;
  • weźmiesz udział w procesie budowania innowacyjnych produktów, procesów i rozwiązań jakich jeszcze nie ma na rynku;
  • odkryjesz nowe pokłady inspiracji w najlepszym biurze w Warszawie: Mindspace;
  • codziennie rano wypijesz z nami kawę, przygotowaną przez Baristę;
  • w pakiecie otrzymasz wsparcie zdrowia psychicznego;

CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

Jako Customer Success Specialist będziesz:

  • Koordynował i realizował proces przygotowywania komunikacji do klientów B2B i B2C
  • Współpracował z agencjami wspierającymi Helping Hand w zakresie PR, grafiki, copy, produkcji wideo
  • Planował i koordynował kampanie ‘onboardingowe’, aktywacyjne, retencyjne
  • Wspólnie z działem marketingu rozwijał działania Marketing Automation
  • Korygował teksty przygotowane przez terapeutów a czasami sam napiszesz ciekawy artykuł/post
  • Kreował pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientami
  • Analizował jakość i efektywność działań w ww. obszarach i przygotowywał raporty
  • Weźmiesz aktywny udział w rozwoju platformy Helping Hand w ramach swojego obszaru

Idealnie jeśli:

  • Masz doświadczanie w obszarze obsługi klienta (szczególnie korporacyjnego)
  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu contentu (tekst, wideo, grafika)
  • Angażujesz się w swoją pracę całym sercem
  • Masz obsesję na punkcie jakości rozwoju swojego obszaru
  • Interesujesz się tematyką zdrowia, wellbeing, psychologii
  • Język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • Znasz dobrze angielski (znajomość innych języków mile widziana).
  • Oczekujesz, że to co robisz ma znaczenie
  • Wymagasz od swoich kolegów zaangażowania i wysokich norm etycznych

Z nami:

  • zbudujesz doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych technologicznie usług Med-Tech;
  • weźmiesz udział w procesie budowania innowacyjnych produktów, procesów i rozwiązań jakich jeszcze nie ma na rynku;
  • odkryjesz nowe pokłady inspiracji w najlepszym biurze w Warszawie: Mindspace;
  • codziennie rano wypijesz z nami kawę, przygotowaną przez Baristę;
  • w pakiecie otrzymasz wsparcie zdrowia psychicznego;

Dołącz do Helping Hand

Helping Hand – Personal Digital Therapist rośnie i zaprasza na pokład kolejnych specjalistów z misją zmieniania świata na lepszy. Jesteśmy firmą z obszaru telemedycyny i realizujemy misję wsparcia zdrowia psychicznego społeczeństwa oraz pracowników dużych firm. Jako pierwsi na polskim rynku wprowadziliśmy kompleksowe rozwiązanie Mental Med-Tech Tym razem wzmacniamy nasz Zespół.

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: kariera@hh24.pl